::: Perjuangan Masih Panjang :::





30 hb Disember 2009

Hari itu merupakan hari yang agak sibuk untuk ana dan sahabat2 jawatankuasa penaja penubuhan Persatuan Mahasiswa FKP..Insyaallah, tepat pukul 3 petang, kami akan membentangkan segala gerak kerja kami di hadapan Dekan dan Timbalan Dekan FKP..Gerak kerja untuk finalizekan segala tugasan bermula seawal 9 pagi..alhamdulillah dengan berkat usaha teamwork kami, slide show untuk pembentangan berjaya disempurnakan tepat pada waktunya..

Tepat pukul 3 petang kami berkumpul di Bilik Mesyuarat Dekan, FKP..Sedikit mendukacitakan kerana Dekan tidak dapat bersama2 kami atas urusan yg tidak dapat dielakkan. Bagaimanapun, kami bersyukur kerana Dr. Rushdan dan Dr. Radhi dapat bersama kami dalam pembentangan tersebut..Sesi pembentangan berjalan lancar..Walaupun ana sedikit berasa gugup, alhamdulillah ana berjaya membentangkannya sebaik mungkin..Ada sedikit komen dan penambahbaikan terhadap perlembagaan persatuan yg kami rangka.. Selepas agenda pembentangan selesai, kami berbincang tentang perkara berbangkit berkenaan luahan serta pendapat mahasiswa terhadap pengurusan fakulti..

Diskusi seperti ini adalah penting bagi melahirkan kesefahaman serta mutual understanding di antara mahasiswa dan pihak pengurusan fakulti..Insyaallah, segala luahan telah diteliti dan kita sama2 nantikan perubahan serta penambahbaikan dari pihak pengurusan..next step utk jawatankuasa penaja adalah sesi pelantikan bagi Majlis Eksekutif Persatuan Mahasiswa FKP..mudah2n segala apa yg dilakukan mendapat keredhaanNya..amin.

0 comments:

Post a Comment